I've been ultimately picky with what I eat
kya~~~~~~~~~~~
I don't really know when it started..
may be probably since I've been living kat KL kot
to be more precise, sejak been away from my parents.
Does this mean I'm to lazy to cook?
aiiyyaaa~~
rasanya kalau stay kat hometown...
my mom pun tak masak
everyday makan kat luar jer
Kat sini selalu jer masak
makan kat luar jarang gak..
on the weekend jer kot
kalau tapau...my bro yang tapau kan.
and I have issue untuk makan sorang2
meaning I can't eat when org lain tak makan
I rather starved.
time college pun...
tak leh nak makan kalau roomate tak makan.
so selalunya kalau org tak de baru makan...
or kluar makan ngan diorang
teruk kan perangai?
T____T
Kalau kat rumah nih pun...
kalau lapar, I won't cook or take
my bro and sis nyer groceries.
yeahhh~ I'm weird.
kalau diorang nak take mine
I don't mind tak kisah.
walaupun diorang say just take
anything you want...
I won't take it~~
seriously.
I don't eat chocolates.
I don't eat mee, like mee kuah, kari, bandung...etc
I'll avoid meat...(you'll laugh kalau tahu reason dia)
Sekarang I ada love/hate relationship with rice
I hate sweet foods.
lately I'm into caramel frapp from starbuck
or caramel hazelnut coffee or something from C.bean
haaa coffee probably sebab kalu gi starbuck boleh dapat free
*lol*
tapi jarang2 leh minum coffee. depends on my mood jugak
hmmmmm~~
kalau food...
probably broccoli and mushroom
yummy
tapi dah habis~~tak de dah dlm fridge.
*sigh*
and I won't say no to japanese, korean and italian food
what are the purpose of me blabbering about these...
sebab I'm damn starving
and I don't know what I want to eat.
hari nih makan half roti canai kul 10pg tadi
and plain water.
sekarang perut dah sakit2 but....
still nak picky jugak nak makan apa.
starving lagi la malam nih
aiyyaaaa~~~
onaka ga suita ( ̄∇ ̄;)
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

No comments:
Post a Comment