Sunday, July 6, 2008

Blue is the color~~~~

Today I went out and spend a lot oh moolah~~~
grrrrr the megasale.... shuccckkk...

First stop.
mng...grab 2 black bag.

I don't owe any oversize bag...
and because of the sale..mampulah gi beli.


yang ni tak tau lah kenapa beli.
gatal tgn skit. and I don't really like it...grrrr
probably gonna give it to my mom/sis/sis.i.law

motif sebenar kluar nak cari baju biru..
why biru???
will blog it later...after the event :D


the first 'biru' bought it kat sg wang
the material tak best sgt.
but I really like the design.
should I wear it with a white belt?

sebab I park my car kat Berjaya Times Square...
after round2 kat pavillion and sg wang...
I went to Nichi kat BTS.
kya~~~~~~lots of baju
and I really like this one black dress.
suitable untuk pegi kerja...
but budget ku dah lari~~~~~~~T_T

tatoeba~~
I can't resist this Blue shirt/jacket..
I dont know what you call it

because of partially button
am thinking of wearing it with a white spag strap kat dlm...
but kinda expensive lah baju nih..huhuhuh

the last thing to buy ialah pants/jeans...
sebabnyer...dulu gemuk byk (sekarang pun gemuk jugak)
ada a couple of seluar dah tak leh pakai.
tp sebab budget ku dah start lari 100 metre
tak leh la beli levi's ker apa ker...
pegi la balik mng...
shuckkk sebab gemuk susah nak cari size.
kan time sale...yang ada pun size 2 T_T
went up to giordano...
tak banyak choice...semua colour denim yang cerah2..
tak sesuai ngan kaki ku yang besar.

pastuh pegi kedai sebelah...Nicole...
yeahhhh ada satu pants ini daku sgt suka...
kekekekek

cargo pants but the material is soooo light.

mcm berangin jer.
and they have this suspender attached to the pants...
kinda look like a jumper eh??? kekekek
but you can take it out kalau tak mo guna.

I was thinking of biarkan jer suspender tu ke bawah..
biar berjuntai-juntai jer...
hohohohoh

ohhhhhh and Hana brought back the sweater I pesan.

it cost me 25 euro..around rm100+


Why did I asked her to buy me this hoodie sweater???

sebab nak owe a sweater yang sama ngan Yunho~~


tapi tak sama~~~~~~T_T

No comments: